ZAKOŃCZONY - Dostawa znaków drogowych na potrzeby Z.U.K. w Koluszkach.
Postępowanie unieważnione.
Protokół rozstrzygnięcia postępowania na dostawę znaków drogowych na potrzeby Z.U.K.
w Koluszkach.
Komisja ds. wyboru wykonawcy na dostawę znaków drogowych dla Zakładu Usług Komunalnych w Koluszkach postanawia unieważnić postępowanie na wybór wykonawcy ze względu na brak możliwości porównania ofert wykonawców.
W celu porównania ofert zaleca się przeprowadzenie kolejnego postępowania z dookreśleniem ilości zamawianych znaków w poszczególnych grupach lub rodzajach.
Do zamawiającego wpłynęły następujące zapytania:
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej w sprawie 02/2017 dot. przetargu na dostawę znaków drogowych w roku 2017, proszę o informację jakiej długości mają być urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego U-3c/U-3d, zawarte w Formularzu oferty (zał. nr 1)?
Odpowiedź: Zamawiajacy sugeruje wycenę rozmiaru 1800/600 mm
Do zamawiającego wpłynęły następujące zapytania dotyczące przetargu nieograniczonego na „Sukcesywną dostawę znaków drogowych oraz elementów wsporczych pod znaki drogowe (słupków) w 2017r”
Pytanie 1. OPIS WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ ZNAKÓW , punkt II pkt.2 akapit 2 „Tarcze znaków powinny być wykonane z blachy ocynkowanej grubości minimum 1,5 mm”
Czy zamawiający dopuszcza wykonanie tarczy znaków z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo o grubości 1,25 mm ? Tarcza znaku o grubości 1,25 mm ocynkowana ogniowo z powłoką cynkową będzie wykonana zgodnie z normą EN 10346:2011 wg PN-EN 10152:2004 (U). Wykonanie oznakowania z blachy o grubości 1,25 mm, które są powszechnie stosowane na drogach, nie zmniejszy jego standardów jakościowych czy wytrzymałościowych ale znacznie obniży jego cenę .
ODPOWIEDŹ: Po analizie normy oraz generowania ewentualnych kosztów związanych z zamówieniem Zamawiający dopuszcza rozwiązanie polegające na zastosowaniu blachy o grubości 1,25 mm lub grubszej pod warunkiem spełnienia pozostałych warunków ujętych w zaproszeniu oraz wykonania zgodnie z obowiązującymi normami.
Pytanie 2. OPIS WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ ZNAKÓW , punkt II pkt.2 akapit 3 „Tarczę znaku powinno się wyposażyć w poziome profile usztywniające wykonane z kształtowników…”
Montowanie do tarczy profili montażowych jest to zbędna ingerencja w tarczę znaku . Podwójnie gięta krawędź i przystosowana do tego obejma mocująca za jej gięcie spełnia taką samą role jak profil montażowy a nie ingeruje w powierzchnie znaku .
Czy zamawiający dopuszcza odstąpienie od wykonywania profili montażowych ?
ODPOWIEDŹ: Zamawiający dopuszcza wykonanie znaków bez profili montażowych pod warunkiem wykonania znaków z podwójnie giętą krawędzią i dostarczenia wraz z zamówieniem odpowiednich obejm mocujących.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa znaków drogowych oraz elementów wsporczych pod znaki drogowe (słupków) w roku 2017, określonych szczegółowo w każdorazowo przesłanym Wykonawcy zleceniu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć znaki (wraz z kompletem elementów pozwalających prawidłowo zamocować znak do słupka) do bazy Zamawiającego (zwanego dalej ZUK) znajdującej się w Koluszkach przy ul. Mickiewicza 4 w dniach i godzinach urzędowania ZUK,
tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30, gdzie zostanie każdorazowo odebrany. Koszty transportu znaków do miejsca wskazanego przez Zamawiającego obciążają w całości Wykonawcę.
Realizacja umowy, następować będzie partiami (częściami) w miarę zapotrzebowania ZUK na jego każdorazowe zamówienie złożone Wykonawcy, określające w szczególności ilość i asortyment zamawianych znaków oraz zawierające odcisk pieczęci ZUK i podpis osoby upoważnionej do składania zamówień ze strony ZUK.
Zamówienia składane będą Wykonawcy przez ZUK faksem na numer podany przez
Wykonawcę w ofercie lub emailem podanym przez Wykonawcę. Za datę otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wysłanego faksem rozumie się dzień, w którym – stosownie do raportu transmisji pochodzącego z urządzenia faksowego ZUK - odbyła się i zakończyła transmisja faksowa, a w przypadku emaila dzień potwierdzenia telefonicznego otrzymania zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania umowy do zapewnienia stałego działania urządzenia faksowego. ZUK może żądać od Wykonawcy potwierdzenia otrzymania złożonego za pośrednictwem faksu zamówienia, w sposób i terminie wskazanych przez ZUK.