2017-01-03

Kierownictwo zakładu

Dyrektor - Ryszard Malinowski

tel. 447140495

email: zukkolu@poczta.fm


Działający na podstawie pełnomocnictwa Burmistrza Koluszek z dnia z dnia 30 czerwca 2009 roku (Zarządzenie Burmistrza Koluszek nr 83/2009)  oraz pełnomocnictw szczególnych.


Dyrektor ponosi odpowiedzialność za:

  1. Wyniki finansowe Zakładu.
  2. Organizację pracy zgodnie z zasadami BHP i racjonalnym rachunkiem

     ekonomicznym.

 

Do zadań Dyrektora należy:

  1. Realizacja i nadzór nad wykonywaniem planów i uchwał stanowionych przez Radę.
  2. Dysponowanie mieniem Zakładu, środkami finansowymi oraz rezerwami, zgodnie z udzielonymi przez Burmistrza pełnomocnictwami.
  3. Reprezentowanie Zakładu wobec władz zwierzchnich oraz  w stosunkach

      z różnymi instytucjami i osobami fizycznymi.

  1. Kierowanie całokształtem działalności Zakładu poprzez podległych mu pracowników, oraz nadzór nad wykonywaniem prac we współpracy z Z-cą Dyrektora i samodzielnym stanowiskiem koordynatora robót remontowo - budowlanych.
  2. Przestrzeganie zasad wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych oraz innych ustaw.
  3. Sprawowanie merytorycznego nadzoru i zarządzanie sprawami związanymi 

z efektywną działalnością Zakładu.      

  1. Wydawanie zarządzeń wewnętrznych, instrukcji i wytycznych oraz zaleceń i wniosków pokontrolnych.
  2. Zbieranie informacji, śledzenie wskaźników funkcjonowania zakładu w celu podejmowania właściwych decyzji.
  3. Koordynowanie działań poszczególnych komórek organizacyjnych.
  4. Udział w negocjacjach dotyczących działalności Zakładu.
  5. Zatrudnianie pracowników zgodnie z zatwierdzoną strukturą organizacyjną.
  6. Ustanawianie pełnomocnictw oraz przekazywanie pracownikom posiadanych uprawnień.
  7. Tworzenie systemów motywacyjnych w Zakładzie, uwzględniając świadczenia finansowe, socjalne, awanse, kształcenie zawodowe oraz inne formy wynagrodzeń.
  8. Nadzorowanie, analizowanie działalności zakładu i przedstawienie rezultatów działania, Burmistrzowi oraz Radzie.

 



 

Zastępca Dyrektora - Jacek Łaszczyk

tel. 44 7140495

email: j.laszczyk@koluszki.pl


 

Do zadań Zastępcy Dyrektora należy:

  1. Kierowanie pracami w zakresie obsługi eksploatacyjnej budynków.
  2. Nadzór nad realizacją zadań w zakresie utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym budynków i ich otoczenia.
  3. Kontrolowanie prawidłowości użytkowania lokali a także wymiar i windykacja należności z tytułu najmu lokali.
  4. Nadzór nad utrzymaniem budynków i znajdujących się w nich urządzeń  we właściwym stanie technicznym.
  5. Planowanie i wykonywanie remontów budynków i mieszkań w systemie zleconym i własnym.
  6. Nadzór nad prowadzeniem rozliczeń finansowych gospodarki mieszkaniowej, zasobów komunalnych i socjalnych.
  7. Kontrolowanie prawidłowości użytkowania lokali mieszkalnych a także wymiar i windykacja należności z tytułu najmu lokali.
  8. Prowadzenie prac związanych z przeglądami budynków i ich właściwą eksploatacją.
  9. Nadzór nad całokształtem spraw związanych z zarządzaniem wspólnotami mieszkaniowymi.
  10. Współpraca z działem koordynacji robót w zakresie terminowości i pilności wykonywanych prac.